Hoezo was dat geldoverzicht een bewuste poging om kijkers een bepaalde richting op te sturen? Het is gewoon iets wat molloten ook zouden doen en zo anders was het geld-overzicht niet in vergelijking met wat er hier op dit forum werd gezegd hoor. (Zie mijn opmerking daarover in het FTM-topic en ook de discussie daar over hoe mensen op verschillende manieren tellen.)
Ik ben het eens met -Sven, Frank en ook Brtdm. Het is ook helemaal niet zo duidelijk geworden dat ze sturen naar mijn mening en word ook een beetje moe van de discussie (en waarom doe ik er nu dan toch aan mee...
). Jan Willem vroeg zelf om hulp van de luisteraars dus daar was je kans geweest om hem een mooie theorie aan te rijken ;-)
Dat de Klaas-hint niet aan bod kwam vind ik meer dan logisch. Ik had er zelf ook liever niet van gehoord en het verpest het mol-speuren voor veel mensen. Ook het uitpluizen van de duinopdracht vorig jaar was niet meteen na de uitzending zo duidelijk. Dat had wat tijd nodig. Logisch ook dat ze daar niet in een volgende aflevering op terug komen want in principe bespreken ze juist de afgelopen aflevering en niet het hele seizoen.