Ik ben ook meer fan van de oude MolTalk met Arjen en ook die met Viv/Patrick. Het was gewoon altijd zo genieten, een uur langer WIDM
. Ook zo heerlijk was dat er altijd zo maar mensen binnen kwamen wandelen, zoals (ex-)kandidaten. Dat er dan even een gesprekje met ze werd gehouden, heerlijk was dat. Je kwam toen bijvoorbeeld nieuwe dingen te weten over oude seizoenen, en voor de echte molloten is dat natuurlijk heel tof om te weten. Daarnaast waren de gasten toen ook veel meer gevarieërd inderdaad. Volgens mij zijn zelfs Angela en George wel eens te gast geweest
. Ik zou het heel graag weer zo terug zien. Het was veel veel veel leuker dan nu: een strakke uitzending van ongeveer 20 minuutjes met elk jaar dezelfde gasten en een publiek waarmee niks gebeurd. Ik wil nog wel even zeggen dat het NIET aan Chris en Margriet ligt: ik denk dat zij in zo'n setting als Arjen had of als Viv/Patrick hadden het net zo leuk zouden doen, puur doordat er gewoon veel meer gedaan kan worden en ze zich nergens aan hoeven te houden.
Alsjeblieft makers van MolTalk, laat dit weer terug komen. Het was fantastisch om een uur lang extra WIDM te hebben, en nu hebben we 20 minuten eigenlijk onzin. Ik ben blij dat het er is, maar ik denk dat vele molloten het oude terug willen.