Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
De poule heet ‘RN-poule’, wat is je naam in de app, dan voeg ik je nog wel een keer toe.
Mijn naam is MrRoffel, alvast dank!
Dilemma, vol op Olcay inzetten of toch wat punten op Simone inzetten, hoewel ik bang ben dat zij er volgende week uit ligt...
Weet iemand hoe dit vorig jaar was? Vanaf welke aflevering zat de meerderheid toen op de mol?
.....Deze geeft de stand na aflevering 4.....In de app staat Klaas op de derde plaats maar de percentages liggen dicht bij elkaar. ....Klaas zst vorig jaar na aflevering 4 in de top 3, Thomas bungelt vanaf het begin onderaan en dat is niet zo vreemd. Hij werd hier ook onopvallend genoemd.
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn punten voor aflevering 7 er niet tussen staan... wel voor aflevering 8 maar die is pas volgende week...had=heb alle punten nog #durftevragen
Ik zit in nog een poule en daarbij zat iedereen vol op Stine. Zo jammer dat er nog één iemand is gewisseld naar Simone deze aflevering anders had ik de hele poule al gewonnen .
ik zit in 7 poules en heb er inmiddels 2 gewonnen Bij de rest denk ik niet dat dat gaat lukken, zitten best veel deelnemers in nog.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
539 gasten en 8 vaste bezoekers