Haha ja dat dacht ik dus ook...
En ook geinig: de regie laat expres een verkeerde voorstelling van zaken horen. Namelijk ze laten Ruben zeggen dat eerst Simone, dan Stine en dan als laatste Loes / Olcay komt. Fout... je ziet Stine al duidelijk zwaaien (1.15) met haar sleutel als Simone nog moet komen. Dus Stine heeft direct na Jan (of daarvoor al) gegrist.
Man och man wat maken ze het toch makkelijk dit jaar.
Ik heb het fragment nog eens bekeken en ik vermoed dat de kamerindeling al gemaakt is vóórdat de sleutels op de receptiedesk werden gelegd. Jan zegt op 0:30 namelijk: “De kamerindeling
is gemaakt, ik pakte direct een sleutel.”
Op dat moment zie je Simone en Loes ook al een sleutel pakken. Dus Jan, Simone en Loes hebben al gegrist vóór Stine. Lijkt me nogal asociaal om dat zonder overleg te doen en niemand gaat er tegenin dus waarschijnlijk al onderling uitgemaakt wie met wie ging.
Daarna op 1:10 loopt Simone naar de desk en ‘pakt’ zogenaamd een sleutel. Dit zien we niet want is op de rug gefilmd dus het sleutel pakken van Simone is gewoon overgedaan om er even een leuk fragmentje van te maken. Want daarna als Loes haar keuze maakt staat iedereen opeens weer zoals ze stonden toen Jan Simone en Loes de sleutels pakten.
Dus ik denk niet dat er gegrist is, wel dat Stine zichzelf heeft “opgeofferd”
Wat ik trouwens niet snap: Hoe kunnen Ruben en Loes met Stine van sleutel gewisseld hebben als ze bij elkaar op de kamer geslapen hebben? Want Stine had de eenpersoonskamersleutel
En zo intiem waren ze niet dat ze het bed zouden delen gok ik zo