Ja, te moeilijk op dit moment.
Loes ligt misschien te veel voor de hand, ook al zag ik haar acteren in haar voorstelvideo en in de promo. Maar ja, ze is acteur. En de enige in dit gezelschap...
Mijn wensmol is overigens Ruben ...zo relaxed. En vertoond ook wel opvallend gedrag in zijn voorstelvideo. En dan die 'M' die hij maakt met zijn arm in de groepsfoto. Vind ik i.t.t. de meesten die ik erover spreek wel degelijk verdacht. Lijkt me een produktie-dingetje.
Zeker toen er hier werd gesuggereerd dat de deelnemers afzonderlijk van elkaar op de foto zijn gegaan, en die foto dus plak- en knipwerk zou kunnen zijn.
Geen normale pose, in ieder geval. Heb ik althans nog nooit iemand zien doen. De ene arm laten hangen en met andere hand die arm vasthouden? K.
Jean-Marc vind ik op dit moment misschien wel het meest verdacht. Stine staat ook hoog op mijn lijst vanwege de mogelijke 'waarheid' hint en haar achtergrond. Wel vind ik dat ze zich nu al (onnodig?) verdacht maakt door te zeggen dat ze zeker zal gaan liegen.
De anderen heb ik ook nog niet afgeschreven, al lijkt vooral Olcay niet erg voor de hand te liggen op dit moment.
edit: ik ga voorlopig maar op Jean-Marc