Ik heb nu eindelijk de ontknoping gezien. MAN! Wow. Echt ongelofelijk. Serieus, hoe briljant heeft Jan het wel niet gespeeld! Maar één reactie: FAN-TAS-TISCH! En achteraf is álles zo duidelijk! Ik wist het gewoon, ik wist het. Maar ik wilde het gewoon niet geloven. Tijdens het kijken van de ontknoping voelde ik het aan alles aankomen, maar dat was te laat om nog te switchen. Jan heeft gewoon zó goed de kandidaat weten te spelen. Alles wat hij deed klopte volgens z'n verdenkingen, etc. Maar ook dat hij zijn vragenlijst niet met Olcay wilde delen op het eind bijvoorbeeld, typisch Mols maar perfect beredeneerd als kandidaat. En dat uitgerekend Olcay de finale haalde van alle Rubenverdenkers, hoe duidelijk wil je het hebben...
Die hele ontknoping was fantastisch. Seizoen 18 misschien wel het allerbeste seizoen ooit? En Jan de beste Mol. Hoe hij zelfs het forum compleet op het verkeerde spoor heeft gezet. Amper een stem na de eerste afleveringen!! Echt ongelofelijk. Hulde aan de mensen die zo vroeg goed zaten! En ik hád hem potverdikkie als schot voor de boeg en Mol na aflevering 1. Maar toen al vond ik hem zó goed het spel spelen dat ik hem meer voor de vorm verdacht dan dat ik er ook vol in geloofde. Wauw!
Zo, ik moest eventjes mijn hart luchten