Ooit lang lang geleden, toen ik mijn schot voor de boeg mol moest kiezen, bekeek ik de voorstelfilmpjes en kreeg ik de meeste molvibes bij Jan.
Hoewel ik op deze manier vorig jaar meteen Thomas door had, besloot ik mijn gevoel te negeren met het argument dat Jan in andere programma’s ook zo’n fanatieke stuiterbal is en dat zijn vriendin ten tijde van de opnames zwanger was.
Ik koos daarom voor Jean-Marc en iedereen weet hoe snel die tunnel instortte
Vervolgens op basis van argumenten de Stine-tunnel en daarna de Simone-tunnel ingedoken, zonder ooit molvibes gevoeld te hebben en altijd met in mijn achterhoofd de vraag of ze hun roeping als actrice niet enorm zouden hebben gemist door zo naturel te acteren.
Dus ookal is Ruben misschien de meest logisch te beredeneren mol, ik volg mijn gevoel en kies voor Jan. Nog een ingestorte tunnel kan er best bij
Hoe leuk zou een bloedfanatieke mol zijn, die andere kandidaten durft aan te zetten tot mollen (bij het raften).
En wie weet heeft Jan dan toch pakketjes met rode teksten laten verdwijnen in de trein. Er vanuit gaande dat deze gelijkmatig over de wagons verdeeld waren, zou dit best goed kunnen en dat terwijl niemand hem ook maar een klein beetje in de gaten hield.
Edit: typfouten