Ik weet het gewoon even niet meer...
ROLLERCOASTER!
Maar als ik een lijstje moet geven dan:
1. Stine (deze aflevering viel ze totaal niet op.. vanaf de kandidaten bekend waren, mijn nummer 1 mol, hoop dat ze volgende week wel wat vaker in beeld is!)
2. Olcay (lijkt fanatieke kandidaat, maar ze doet echt verdacht.)
3. Ruben (lijkt ook perfecte kandidaat, ondertussen vliegen de briefjes weg en probeert chaos te creëren bij de graafmachines om ineens de leiding over te nemen)
4. Loes (heel erg onhandig bij de graafmachines, komt zij met het idee dat er 2 briefjes per kraam moet en ook in aflevering 1 was ze niet succesvol, maar toch had ze de envelop gevonden in aflevering 1 en ziet ze als eerste dat Olcay maar 1 briefje heeft van €500)
5. Jan (ik blijf hem niet vertrouwen, volgens mij een super MOL, maar deze keer zorgde hij echt ervoor dat er geld in de pot kwam! Well done!)
6. Simone (lijkt nieuwsgierige kandidaat, maar levert tot nu toe nooit geld op.. ook weer heeft ze steeds een portofoon (vorige week heel de tijd de telefoon).
7. Emilio (ook niet echt opvallend in deze aflevering... aflevering 1 was hij wel echt mollig bezig.)
8. Bella (kandidaat die vrij weinig doet..)
Nummer 1 tm 7 verdenk ik eigenlijk allemaal nog wel, Bella totaal niet meer. Van mijn lijstje verdwenen.