Van aflevering 1 tot en met 4 op Stine gestemd. Tijdens en kort na aflevering 4 nog getwijfeld tussen Simon en Stine, toch weer voor Stine gekozen.
Nu stap ik over naar Jan. Hij acteert veel meer (en ook beter) dan ik eerst dacht. Op sommige momenten is hij/lijkt hij (?) wel spontaan, maar dat is op momenten waarbij die spontaniteit geen moeilijkheden oplevert.
In zijn biechten is hij m.i. heel anders, 'echter', dan tijdens het draaien van de scènes/opdrachten, waarbij hij meermalen erg gespannen op me overkomt.
Mogelijk omdat deze opnames, vooral die en plein public, niet zo vaak kunnen worden overgedaan als biechten, zodat een vergissing, een verkeerde blik of een verkeerd antwoord sneller kunnen worden gezien door de andere deelnemers (en door de kijkers).
Ik denk dat Jan veel stoerder eruit ziet dan hij in wezen is en dat niet Loes, maar hij degene is met het luidst 'in zijn keel' kloppende hart. Veroorzaakt door de voortdurende angst om als bedrieger ontmaskerd te worden.
Jan bevriest ook echt tijdens de executie van Emilio. Hij lijkt helemaal niet meer te kunnen reageren, mogelijk omdat hij (ook hier) bang is dat elke reactie verkeerd kan worden uitgelegd.