Wat een vreselijk spel is dit toch.
1. Stine, maar met grote twijfel. Lijkt alsof er veel mensen op haar uit zijn gegaan, en anderen die niet op haar zaten, wel door waren. Extra beeldmateriaal met Ruben klinkt mega kandidaats. Ik twijfel héél erg nu.
2. Simone, zou heel snel Stine in kunnen halen qua verdenking. Wat ik bij haar niet kan plaatsen is dat ze €50 binnenbrengt én dat ze bij "Chaos" al na de eerste ronde eruit ligt terwijl Olcay in eerste instantie zelfs een metro achterliep.
3. Ruben, ook een super mol type. Lekker closed, alles onder het mom van "ik wil observeren". Wat ik bij hem niet kan plaatsen, is dat hij precies een opdracht voor de penningmeester belangrijk is, penningmeester wil worden. Dan zet je je als mol toch ineens super in de schijnwerpers?
4. Olcay, heerlijk toch als zij de mol zou zijn? Ze zou zo lekker onverwachts zijn, maar toch zie ik haar nog wel uit de bus komen als uiteindelijke mol straks. Wat ik een beetje lastig vind bij haar als ze de mol is, is hoe ze deed bij de woordzoekeropdracht. Hoe opvallend wil je daar zonder verfroller aan de gang gaan. De anderen valt dat gelijk op natuurlijk. Plus ze brengt ongelofelijk veel geld binnen.
5. Jan, zelfs hem verdenk ik nog. Toch het minste, want hij is wel echt retefanatiek. Bijvoorbeeld de leiding geven bij de graafopdracht, dat zou je als mol echt niet doen. Toch was het een niet zo'n goede tactiek dus maakt het hem nog steeds een twijfelgeval.
Wat erg, ze kunnen het alle vijf nog zijn. Alleen Stine/Simone is het grootste twijfelgeval..