Simone of Ruben.
Ik wissel constant tussen deze twee omdat ik ze verdacht vind op twee totaal verschillende manieren.
Simone is erg verdacht tijdens opdrachten, doet veel rare dingen, haalt weinig tot geen geld binnen, maar richt wel wéér veel aandacht op haarzelf bij andere kandidaten. Even een paar voorbeelden: "Ik ben de Mol", "Ik ga niet naar huis". Ook vind ik haar reacties tijdens excucties erg oprecht en hoe 'geërgerd' ze deed toen Olcay verkeerd antwoord gaf. Als dit gespeeld is, vind ik het erg knap.
En dan Ruben. Wordt hier vrijwel niet verdacht, wat ik ook snap, want als je kijkt naar follow-the-money is hij niet echt Mols. Daarnaast is het voornamelijk zijn reacties die, naar mijn mening, niet kloppen met de situatie. Na de eerste aflevering had ik het idee dat hij zich verstopte achter een 'fanatieke kandidaat' terwijl hij toch rare dingen doet die compleet onlogisch zijn af en toe. Bij hem is het voornamelijk een cycle van molse en onmolse dingen die niet stopt.
De kans is groot dat Ruben óf Simone in aflevering 8 afvalt en dan weet ik meteen wie de Mol is in de finale
Olcay & Jan zijn voor mij echt fanatieke kandidaten en Stine speelt het spel erg tactisch.