Maar Påc... baseer je je nu op
aanwijzingen, of ook op molacties?
Stine heeft niet uitgeblonken in de meeste opdrachten, maar wat zijn het doorslaggevende observaties
aan het gedrag van Stine die duiden op haar molschap?
Ik zie de sleutelopdracht, waar ze erg stil lijkt te blijven; het niet tokkelen (had uiteindeijk geen effect, maar soit), het niet vinden van het geld in aflevering 1. Er is vast meer hoor, maar in de tunnelopdracht in aflevering 4 lijkt ze juist best wel duidelijk, en die foute vragen bij het groen-rood-spel vond ik ook onmols (kweekt geen goodwill en volgens mij beantwoordt de mol zijn/haar vragen goed, omdat er na het groepsoverleg bleek dat er geen geld mee is gemoeid zodra één iemand een fout maakt).
Bij mij in de molpunten staat ze op de tweede plek, dus op zich is wat zij doet verdacht, maar ik kan bij Stine meer vrijpleitingen vinden dan bij Simone. De enige plekken waar die geld heeft gevonden, is het een goodwillbedrag van 50 euro (stoel nummer 1) of 200 euro (de pac-opdracht) (oké, 400). En het tokkelen (ook weer goodwill), maar wel als laatste, dus 80% kans dat het geld al aan de overkant was; 100% als we Emilio mogen geloven