Je kunt m.i. niet JM aanwijzen als gedoodverfde afvaller met een redenering waarin Jan de mol is als je feitelijke hypothese is dat Simone de mol is...
Als je hypothese is dat Simone de mol is dan kunnen Jan en JM allebei nog afvallen.
Ik kan dit echt niet anders uitleggen dan hoe ik het tot hiertoe gedaan heb.
Laatste poging, want anders gaan we te veel off topic:
Voor mij is Simone de Mol, want de andere 3 zijn het niet.
- Ruben is het niet omdat hij te veel geld binnen brengt.
- Jan is het niet omdat wanneer hij de Mol zou geweest zijn, hij in aflevering 1 een groot risico nam door met JM naar een test te gaan, want als de andere 8 mensen (die dan kandidaat waren geweest, ook Simone dan) de kluis wel bereikt zouden hebben, dan viel JM gegarandeerd af omdat Jan dan als Mol niet ging afvallen. Die 100% kans op afvallen wil een Mol niet aan een kandidaat geven.
- Olcay is het niet omdat ze op de markt te veel de goed doet en zo een groot aandeel heeft in de 860 euro.
Als je snapt waarom ik Jan uitsluit, dan heb je kevin174 begrepen.
Ja dat is ook waarom Simone de mol is en Jan niet. Volgens mij zijn jullie het gewoon eens met elkaar...
Dat is het ironische inderdaad. Whiskers en ik hebben dezelfde Mol en we discussiëren over iemand anders die ook denkt dat Simone de Mol is. Tijd voor aflevering 10 dus als dit de discussies worden.