Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Totaal aantal stemmen: 220
In 2009 zaten de laatste kandidaten ook allemaal al 100% op Jon en dat werd ook openlijk zo in beeld gebracht. Jan en Olcay doen mij een beetje denken aan Dennis en Vivienne toen.Hoewel het er dus alle schijn van heeft dat Ruben (helaas) de mol is, steek ik deze week toch nog een allerlaatste kaarsje aan voor Molcay
Niemand.Zoals ik eerder voor de grap al zei, hebben ze gewoon 10 BN'ers op reis gestuurd en gezegd dat er een saboteur is. Er zullen altijd wel nepmollen opstaan en door onhaalbare opdrachten gaat iedereen automatisch toch verdachte dingen zien waar niemand eigenlijk aan kon doen.
Net zo waarschijnlijk als 2 mollen, lief Hulpmolletje
Wat bepaalde dan de rode schermen? Zien we Art in aflevering 10 stiekem op random.org vlak voor de executie
Ruben. 100%.Wat iedereen ook zegt: Ruben is de Mol dit seizoen. Simone zal zo nog afvallen en dan zal na een héle spannende finale Jan op tijd winnen van Olcay. Mark my words.
Als dit zou kunnen, graag
Een deel van me hoopt dat je gelijk hebt en dat mijn kaak dan op de grond ligt......maar het is Simone
We spreken elkaar nog wel, lieve mensen
Ik weet dat we liever niet teveel mogen quoten. Maar dit.
Ruben is nog niet onthuld als Mol hè. Pas op dat je niet in dezelfde val loopt als iets te voorbarige Simoneverdenkers.
Bestaat er geen vierde optie? Dan doen ze het maar zonder mol! © Karen
Het mooie is... ik ZEI het Heinz vanmiddag nog tijdens het potje schaak dat wij spelen... ik zeg Simone gaat eruit... hij wilde me niet geloven! Zal wel denken, heb je hem weer met zijn Stinepraat Is het dus simpelweg Ruben Schaken. Nu achteraf gezien een supermakkelijk seizoen... vanaf Bella zat iedereen al goed... zij zette notabe 10x in op Ruben! Is er dus toch een dossiermap ofzo omgevallen die iedereen zag en waar in stond Ruben=de mol
Ken jij Karen niet?! Schaam je!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
631 gasten en 0 vaste bezoekers