Simone. In dwddd was parodie te zien van wie is de mol en ron met een rood scherm, maar wie zat er in de aflevering zelf: Simone.
Maar ik heb ook vermoeden dat het eventueel Jean of Loes zou kunnen zijn. Voor de simple reden dat preview beelden (zonder Jean) uit aflevering 3 zijn en in aflevering 2 te zien krijgen wat we in preview van de eerste aflevering zagen maar niet kregen. Rubens Addertje. Ik gok nu dat Jean vrijstelling krijgt en daarom niet te zien is.
Huh? volgens mij volg je de verkeerde "aanwijzingen"
[Off topic]
Een parodie heet niet voor niets een parodie. wat je bij DWDD gezien hebt, is gewoon knip en plak werk waardoor je ander beeld krijgt. (of je geeft t gewoon een verkeerde naam en je bedoeld een terugblik)
Dat Simone dan in DWDD zit, heeft daar niets mee te maken. de kandidaten van WIDM mogen aan niemand aangeven in welke aflevering ze uit t spel zijn gegaan, maar ze mogen nu wel weer vrij rondlopen (mocht je dat bedoelen) aangezien de opnames al afgelopen zijn (want dan moeten ze wel verborgen blijven voor de buitenwereld).
over dat van Jean-Marc: de promo van aflevering 3 kan je nog niet eens bekijken, dus die preview beelden kunnen daar ook niet van zijn. wat je wel gezien kan hebben (en ik denk dat je dat bedoeld) is de promo van nog voordat WIDM begonnen was (toen Art vroeg: "wil je nu al weten wie de mol is?"), maar ook bij deze promo, kan je gewoon niet weten dat dat in aflevering 3 gebeurt.
ik heb ook geen idee wat je bedoelt met "rubens addertje". WIDM blikt nooit terug op vorige opdrachten uit voorgaande afleveringen (tenzij een kandidaat daarover vertelt). daarnaast kiest een kandidaat NOOIT wat er wel of niet word laten zien aan de kijkers, dit doet de crew.
ff een tip: WIDM-aanwijzingen komen alleen voor bij WIDM gerelateerde programma's (zoals WIDM zelf en Moltalk). Andere programma's die daar verder helemaal niets te maken hebben, maar daar wel iets van laten zien, moet je niet opvatten als hint. zij weten namelijk niet meer dan dat wij weten (aangezien alle kandidaten en crewleden van WIDM informatie geheim moeten houden).
[/Off topic]
Oké nu mijn antwoord op de vraag: ik denk dat Bella eruit gaat, aangezien ze in aflevering 1 alles voorgekauwd moest krijgen, en ik verwacht dat dat vanavond niets anders zal zijn (al hoop ik voor haar van wel)