Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Totaal aantal stemmen: 129
De namen van de kandidaten en de mol staan in de leader niet op dezelfde hoogte. Na wat schuiven, kwam ik tot de volgende trap (van links naar rechts: van hoog naar laag). Ron staat het laagste en is de eerste afvaller.Spoiler (klik om te tonen/verbergen)http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=61682.0;attach=135106;image
Dit klopt helemaal. We hebben zo vaak gepuzzeld op dit soort "hints" Dan kloppen er een paar en ineens houdt het op.
Ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot dit gedeelte van het forum als ik op die link klik. Kan iemand de foto zelf in een spoiler zetten wellicht?
Beetje raar is het wel als een moderator het in spoilertags zet om het dan weer gewoon openbaar te plaatsen.
Berichten plaatsenHints!Je hebt een hint gevonden, daar zijn we allemaal naar op zoek natuurlijk. We willen allemaal ontdekken wie de mol is. Toch kunnen hints zoals de priester hint of zoals de Klaas hint voor mensen het kijken ook verpesten. Er is nagedacht over een hint vrij topic en dat gaan we ook uitproberen. Of het werkt zullen we ondervinden.Daarom een uitdrukkelijk verzoek om als je een hint vindt die er door de montage is ingestopt om die dan in spoilertags te zetten. Weet je niet hoe dat moet? Vraag het even na. Spoiler (klik om te tonen/verbergen) of kijk even hoe dit staat en doe dit precies na Waar nodig zullen berichten door de moderators worden ingekort, verwijderd, verplaatst of afgesloten.
Wij doen ook maar ons best
De hint toont misschien zelfs aan waar de aflevering zonder afvaller komt.Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Het hoogteverschil tussen Bella en Jean-Marc is op het zicht dubbel zo veel als de andere hoogteverschillen. Dan zou aflevering 3 zonder afvaller zijn.Al ben ik nog niet helemaal overtuigd van de hint, want deze kandidaat is verre van mijn Mol op dit moment.
Ik vind het idee dat de Mol een nepmol speelt tamelijk aannemelijk: de kandidaten zullen iemand die openlijk en vaak molt op een gegeven moment niet meer serieus nemen en denken dat die diegene alleen maar zo ver komt doordat die de echte Mol in de smiezen heeft. En vervolgens richten ze hun aandacht op anderen. Als Margriet binnenkort bij MolTalk gaat roepen "XXXXX* kan het niet zijn, die is aan het nepmollen" dan weet ik genoeg. MolTalk is geen onafhankelijke recap, maar duidelijk gestuurd. * Mag je zelf invullen, maar ik weet wel wie.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
503 gasten en 4 vaste bezoekers