Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 129
Ik hoop op Ruben, minst favoriete kandidaat.
Ik heb ze gevonden.
Die ging wel onder Jans nagels zitten he Wel slim want Jan ging hem daardoor verdenken... beetje dom van Jan. Ik denk nog niet dat zijn rol is uitgespeeld, hij pakt het echt slim aan met spreiden enzo. Ook mijn favoriet helemaal niet maar weg gaat ie vast nog niet.
hmmm? No?
Ik heb mijn keuze gewijzigd naar Stine. Tijdens de test van aflevering 2 zijn enkele opeenvolgende shots te zien waarop het lijkt alsof Stine zichzelf aanwijst als afvaller. Eerst zien we een schilderij (The Disrobing of Christ van El Greco) van Christus in een rood gewaad. Daarna een overlappend shot waarin Stine haar aantekeningen bestudeert en met haar vinger over de pagina beweegt. Wijst ze zichzelf hier aan als huisganger?
Als je aanneemt dat twee spoilers kloppen kom je met deze vraag een heel eind.Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Stine, Jan, Loes, Ruben en Emilio waren te zien bij de vraag "wil je nu al weten wie de Mol is?" die komende aflevering nog niet gesteld lijkt te worden. Twee finalisten zouden al bekend zijn, zie spoilertopic.Hou je nog maar twee opties over naast de optie "niemand". Maar ja, of ze kloppen is gelukkig maar de vraag.
ciao Bella!
Simone
Je hebt gelijk, heb mn post verwijderd. suuus, kijk dus in het spoilertopic voor meer info
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
666 gasten en 4 vaste bezoekers