Poll

Wie is de volgende afvaller?

Jan Versteegh
4 (3.1%)
Olcay Gulsen
3 (2.3%)
Ruben Hein
91 (70.5%)
Simone Weimans
25 (19.4%)
Niemand
6 (4.7%)

Totaal aantal stemmen: 129

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 88268 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #280 Gepost op: 23-01-2018, 23:01:22 »
Bedankt voor het verbeteren van mijn kattenkennis.

Wel vervelend altijd de aflevering dat niemand afvalt. Is altijd een hoop hocus pocus gevolgd door een anticlimax.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #281 Gepost op: 23-01-2018, 23:05:16 »

Wel vervelend altijd de aflevering dat niemand afvalt. Is altijd een hoop hocus pocus gevolgd door een anticlimax.
Ja idd ..altijd een anticlimax. Ik voel ook een ‘niemandmomentje’ aankomen  ::jaja::

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 23-01-2018, 23:08:48 »

Graag gedaan  ;D

Offline Sven.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #283 Gepost op: 24-01-2018, 06:53:54 »

Die anticlimax had voorkomen kunnen worden als Ron terug het spel in werd gebracht, maar nee.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Cool Cat_86

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 24-01-2018, 08:49:25 »
Ik heb de kattenbijeenkomst gemist blijkbaar  ;D

Ik denk dat ofwel Ruben eruit gaat ofwel niemand. Met die ‘wil je nu al weten wie de mol is’ kan er misschien een groepsvrijstelling worden bemachtigd, als niemand er op ingaat ofzo.

Offline Blip

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 24-01-2018, 09:55:51 »
Heb je al een plekje in huis gevonden om uit te huilen? >:D

Een kort bezoek aan mijn trapkast zou dit jaar moeten volstaan, denk ik. ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 24-01-2018, 11:24:45 »
Niemand.

Aflevering 4, dit is hem.

Groepsvrijstelling in de promo. Dus ik word nu wel zeker.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 24-01-2018, 12:49:34 »
Ja ik denk dat je gelijk hebt... ik zag ook de promo.

Daar gaan ze altijd voor... ook al wordt het dan WEER mingeld in de pot ;)

Op de Molbeurs gaat onze nummer 1 Molzkovicz net ook all in hiervoor... hij koopt alle Olcay aandelen omdat ze ook zo goedkoop waren... maar hij krijgt dan wel een megabonus.

Of zou hij werkelijk denken dat Olcay de mol is... hmmmm, nou ik ga mee, maar dan als mijn nieuwe WENSmol haha.

Het was even hoopvol op een exit van Stine danwel Simone maar ik verander nu toch echt mijn stem naar Niemand :-\\
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 24-01-2018, 12:51:26 »
Daar gaan ze altijd voor... ook al wordt het dan WEER mingeld in de pot ;)

Het lijkt alsof ze moeten kiezen tussen 5000 euro en de groepsvrijstelling. Goed opletten wie daar het voortouw neemt allemaal.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 24-01-2018, 13:05:46 »
Het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat ze zo'n kans hebben laten schieten. Denk Hofdi Huis voor de grootste bedragen die ze er zelfs voor over hebben (en daar werd het niet klip en klaar dat Anne Marie de mol was). Het is immers iets wat je samen koopt en er is altijd maar een minderheid aan dapperen die liever de test en executie doen voor het geld.

Ik heb de kattenbijeenkomst gemist blijkbaar  ;D
Die gaat dagelijks door hoor  ::bravo::, als het maar niet kat-tig wordt ::rofl::

Gisteren kattenbak verschoond, daar ligt hij
Ik heb die van mij een eigen graver gegeven, zo een als waar de mol inzat verleden week, kan die het zelf verschonen ::pinokkio::

::ontopic:: De afvaller is:
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 26-01-2018, 00:05:57 »
De theorie van de widm-app zou ook anders kunnen uitpakken...
Als je namelijk telkens 2 plaatsen (misschien een verwijzing naar alle dubbele letters?) terug gaat,
en óók gewoon de afgevallen kandidaten meetelt, is de volgorde als volgt:
Olcay (verliezer?)
Jan (winnaar?)
Stine (mol?)

Precies mijn pool, met Bella in aflevering 1 als schot-voor-de-boegmol ipv Stine daarna sindsdien. Niet dat ik nu verwacht dat ze hints in een app gaan verstoppen op die manier. Maar ach het is leuk gevonden mocht het waar zijn  ::jaja::

Enfin.. de volgende afvaller. Ik zette vorige week nog in op Olcay en zag tot mijn verbazing Bella vertrekken. Simone of Ruben verwacht ik dan als volgende afvaller. Geen van beide verdenk ik dus ik ben er niet mee geholpen (mijn molduel blijft Stine versus Emilio) maar gelet op hoe de anderen fanatieker bezig zijn in het spel (elkaar uittesten, goed observeren of juist verdenkingen op je te laden) zie ik dat bij geen van beide echt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 26-01-2018, 13:27:46 »
Ik denk dat ik toch ook maar voor géén afvaller ga.. :)

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 26-01-2018, 13:40:56 »
Loes, Ruben, niemand of Emilio.

Ruben wint een joker en haalt daarmee loes onder uit. Grote vraag wat is de joker: Een joker, vrijstelling, groeps vrijstelling of toch de mol. Is loes onder uit gehaald door de mol Ruben ?

Back up: addertje is dat andersom is. Ruben weg. En dat beide eerst volgende afvallers zijn.

Afvaller of niet: Ruben is verandwoordelijk. Loes naar huis door hem, hij zelf naar huis of hij wint de groeps vrijstelling.

Zou ook wel matchen. Want dan vetrekt Jan na hun in aflevering 7 en eventueel Emilio of Olcay in aflevering 8. Dan blijven Simone en Stine over. Met Emilio als mijn wens 3e persoon over.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2018, 13:51:18 door Pierce_Brosnan »

Offline Agnes22

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 26-01-2018, 13:52:00 »
Kan de zwarte vrijstelling een groepsvrijstelling nog beinvloeden denken jullie ?

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #294 Gepost op: 26-01-2018, 14:38:05 »
Zal er denk ik vanaf hangen of er wel een test gemaakt wordt. Zo niet, dan lijkt mij dat die niet ingezet kan worden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 26-01-2018, 14:59:52 »
Kan de zwarte vrijstelling een groepsvrijstelling nog beinvloeden denken jullie ?

Waarom zou een kandidaat met een ZV een groepsvrijstelling willen tegenhouden? Je kunt ook jezelf ermee hebben! Dat is het linke van dat ding, je kan met inzetten het spel neutraliseren maar dat betekent nog niet dat je dan niet meer kan afvallen...eigenlijk alleen handig als je zeker weet dat de anderen veel jokers of individuele vrijstellingen hebben. En dan nog, je weet nooit zeker of die ingezet zijn.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #296 Gepost op: 26-01-2018, 15:05:43 »

Lijkt me wel lachen.
Art: "Gefeliciteerd, jullie hebben een groepsvrijstelling verdiend. Jullie hoeven vandaag geen test te maken."
Stine fluisterend: "Art, ik lever mijn zwarte vrijstelling nu in."
Art: "Ik hoor net in mijn rechteroor dat jullie wel de test gaan maken. Succes."

Als mol kun je de zwarte vrijstelling best inzetten. Puur om te klieren. Maar ik vrees dan wel dat iedereen gelijk door heeft wie de mol is.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline BigBoots

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 26-01-2018, 15:06:42 »
Waarom zou een kandidaat met een ZV een groepsvrijstelling willen tegenhouden? Je kunt ook jezelf ermee hebben! Dat is het linke van dat ding, je kan met inzetten het spel neutraliseren maar dat betekent nog niet dat je dan niet meer kan afvallen...eigenlijk alleen handig als je zeker weet dat de anderen veel jokers of individuele vrijstellingen hebben. En dan nog, je weet nooit zeker of die ingezet zijn.
Als mol maakt het natuurlijk niet uit of je het inzet. Behalve dan dat er geen afvaller is, wat wel nog een keer moet gebeuren.
(Ik zit trouwens niet op Stine, ik houd alle mogelijkheden open)
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 26-01-2018, 15:10:55 »
Als mol maakt het natuurlijk niet uit of je het inzet. Behalve dan dat er geen afvaller is, wat wel nog een keer moet gebeuren.
(Ik zit trouwens niet op Stine, ik houd alle mogelijkheden open)

Als Stine de mol is zet ze hem zeker niet in bij een groepsvrijstelling, de mol werkt het beste met zoveel mogelijk afleiding om zich heen (dus hoe meer kandidaten hoe beter voor de mol) en inderdaad er moet een aflevering zonder afvaller komen en daar zal de mol toch wel aan meewerken  ;D

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #299 Gepost op: 26-01-2018, 17:07:25 »
Het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat ze [de kans op een groepsvrijstelling] hebben laten schieten.
Op zich niet, maar het is ook nog nooit voorgekomen dat ze een kandidaat niet hebben laten terugkeren.

Met deze kandidatengroep zou ik me (meer dan ooit) kunnen voorstellen dat ze die groepsvrijstelling laten voor wat die is. Maar een en ander is natuurlijk enorm afhankelijk van hoe de opdracht in mekaar zit.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas