Buiten je nieuws over Djoko word ik niet zo blij van je berichten hier
Ik had een deel van de resultaten ook liever anders gezien
Jongen jongen jongen.. van alle spelers die wél fit leken, leek Thiem toch wel een zekerheidje. Heeft hij een virus opgelopen, ligt hij wederom op bed, en is zijn AO alsnog onzeker
Verder op het oog niet heel onverwachte dingen gebeurd afgelopen nacht. Naja klunzen Gojo en Lorenzi hebben verloren, dus die pakken geen (min)punten.
Oh. De AO draw is geweest, dacht dat die pas later kwam.
Man.. ik probeer echt niet te klagen hoor, maar ik zou 'm nauwelijks slechter kunnen maken.
Al m'n belangrijke spelers rijden elkaar in de wielen
Sowieso heel onevenwichtige draw. Vooraf zou ik de top-3 kanshebbers bij de AO hebben gegeven als 1. Federer 2. Djokovic 3. Zverev. Rarara wie bij elkaar zitten
Onderste helft waar Federer (de helft heeft 'm, de helft niet - belangrijke speler dus) in zit:
top-32 seed: Gasquet (acceptabel, maar wel een van de zeldzame spelers die het gaat moeten doen voor mij dit jaar)
top-16 seed: Querrey - dat is prima.. maar Querrey deelt zijn blokje met Raonic, dus als die fit is..
top-8 seed: Goffin (hate him or tolerate him, hij is wel in vorm), en wie zit daar bij? Del Potro. Prachtig.
top-4 seed: Zverev. Mijns insziens dus een vd grootste kanshebbers hier normaliter. Maarja, bij wie zit hij? Djokovic. Tevens in hun kwart, Thiem. (En Wawrinka, maar die lijkt niet fit).
Verder hebben we in het bovenste kwart Nadal. Die zit bij
top-32 Dzumhur
top-16 Isner
En rond z'n kwart af met Cilic en.. Carreño-Busta
Dimitrov heeft een tamelijk goede draw:
Top-32 Rublev
top-16 Tsonga (maar tevens in Tsongas blokje zit Kyrgios)
Top-8 Sock (die bij Anderson zit).
En top-4 dus Nadal. Heeft hij eigenlijk alleen pech met Kyrgios, maar verder niets te klagen.
Edit: Anders gezegd. Van m'n 6 top-20 spelers, spelen er 5. Die zitten allemaal in de onderste helft.
Nou, schiet mij maar lek.