Ik vind het niet per se onverdacht inderdaad. Natuurlijk was het een mooie kans om nog wat extra geld uit de pot te halen, maar het team Bella en Simone verdient niks (ze vinden geen geld). Verder deelt het team ook weinig informatie met de rest. Zo kan Simone er vanuit gaan dat andere team wel wat vaker bellen en dus geld uit de pot trekken, en kan zij later in Tbilisi een beetje vertrouwen wekken door te zeggen dat 'zij niet echt iets hebben bijgedragen aan die enorme telefoonrekening'.
Bovendien denk ik wel dat de Mol de kluis zou willen vinden, en ik vind het wel héél toevallig dat Simone net op tijd nog met de oplossing komt hiervoor. Welke normale kandidaat had dat nou gezien?
Simone staat zeker wel op mijn lijstje.
Deze post van Conejo over Bella ben ik het erg mee eens, en is ook een grote reden waarom ik op Bella tunnel.
Kijk maar naar vorig jaar. Thomas ben ik vanaf aflevering 2 gaan verdenken omdat ik hem pas echt opviel in aflevering 2. In de eerste aflevering was hij heel stil en pas daarna liet hij meer (mols gedrag) van zichzelf zien.
Ik denk dat Bella dit ook probeert. Op rustige wijze mollen en vooral nog op de achtergrond blijven.
Op de hotelkamer met Simone vond ik haar reactie ook verdacht toen ze Art zagen. En dus ook naar een jokerlocatie gaan, weinig met de rest delen, tijd rekken bij het zoeken van jokers, enzovoorts.
Bella is mijn mol nummer 1.