Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Aan de andere kant kan je het als onmols zien als je ervan uitgaat dat de Mol al wist dat dit zou kunnen gebeuren en hij niet zo van slag zou zijn door het harde spel.
Ik herinner mij dat een Belgische mol ook dacht dat een kandidaat ging terugkeren, maar ook onder de indruk was van de groepsneen.
De Mol zou nooit een paar minuutjes voor het einde van de markt-opdracht nog melden hoe ze wel de biljetten moesten plaatsen. Emilio zorgde daar dat ze veel meer geld in de pot haalden.
Maar op dat moment waren de briefjes op. Lekker makkelijk om dan met de goede oplossing te komen.(Toch is de persoon die met het idee kwam om twee briefjes tegelijk te doen verdachter. Loes en Simone beginnen hier fanatiek aan en door de biecht van Loes lijkt het of het idee van haar kwam. Olcay oppert al snel tussendoor één briefje per vakje te doen.)
Door zijn opmerking werd er nog een flink aantal vakjes gecorrigeerd.
Akkoord, maar als hij zijn mond gehouden had was iemand anders enkele seconden later toch ook wel op dit idee gekomen? Dan kan je je als Mol volgens mij beter als fanatieke kandidaat profileren en maar voor lief nemen dat dit iets meer geld oplevert.
Wie is de MOL?eMiLiO = de MOLZijn naam zegt het al e M i L i O
Emilio lijkt hier uit te dragen dat zelf gaan geen optie is. Dit zou je als Mols kunnen zien: de sociale mens Emilio zou graag naar Ron gaan maar kan niet omdat hij de Mol is en zich onnodig verdacht zou maken omdat de opdracht toch al mislukt is.Aan de andere kant kan je het als onmols zien als je ervan uitgaat dat de Mol al wist dat dit zou kunnen gebeuren en hij niet zo van slag zou zijn door het harde spel.
Ik vind wel dat Emilio sommige opdrachten wat halfbakken deed, anderen een beetje beschuldigd van het niet slim spelen, maar pas na een tijdje ingrijpen (maar dus wel ingrijpen). Ik krijg totaal geen molgevoel erbij, maar eerder een beetje laksheid.
Emilio: "Ik ben daar iets te sociaal voor dus ik kan dat toch niet over mijn hart verkrijgen. Maar ik zag al meteen dat niemand ging."
Dat is eigenlijk een vreemde opmerking van hem. Stine stond namelijk op toen ze bij hem in de loge zat, omdat ze (als we haar mogen geloven) best naar Ron toe wilde:Stine: "Toen kwamen bij mij de emoties. Ik dacht: Jeetje, die Ron...misschien moeten we hem gewoon terughalen. Waarom ook niet? Maar ik kon niet bewegen. Ik werd gegrepen door de reactie van de groep."Het is vervolgens Emilio die nee schudt tegen Stine en blijft zitten. Dat hij 'al meteen zag dat niemand ging' klopt dus niet.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
479 gasten en 2 vaste bezoekers