Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
In de opdracht in de markt vorige week vond Emilio snel een verkoopster en corrigeerde hij de fout die sommige kandidaten maakten door twee biljetten op het mingeld te spijkeren. Toch wel onmols.
Ik begon gisteren aflevering 3 te kijken met de gedachte dat als Emilio de Mol is hij nu wel eens met een wat duidelijkere molactie mocht gaan komen. Die heb ik niet gezien en al met al vind ik dat er nu te weinig wijst op Emilio als Mol. Ik stap van 'm af.(En ik koop kaartjes voor zijn voorstelling. Ben heel benieuwd!)
In de opdracht in de markt vorige week vond Emilio snel een verkoopster en corrigeerde hij de fout die sommige kandidaten maakten door twee biljetten op het mingeld te spijkeren. Toch wel onmols.In de auto-opdracht was Emilio wel verdacht door te vergeten de timer op te zetten.
Die opmerking om niet dubbel te leggen kwam eerst wel van een vrouwenstem (ik meende er Olcay in te herkennen). De Mol kan altijd meesurfen op een goed idee uiteraard wanneer hij merkt dat het foute idee het niet gaat halen.
Bovendien zei hij het vrij laat, waardoor een deel van het kwaad al geschied was.Maar ben het met Heinz eens dat het nog wel mager is wat hij aan molacties gedaan zou kunnen hebben...Met Loes brengt hij bovendien 250 euro binnen. Dat kan ook komen doordat Loes goed op let, op de timer bijvoorbeeld... Maar toch.
Ja, met die 250 euro gaat over de auto. Wat ik bij Simone zeg over geld binnen brengen, geldt namelijk ook voor Emilio, in principe. Al zit hij niet aan het stuur, en Simone wel.
Ik twijfel nu ook wel heel erg... Wat ik wel een grappig moment vond met Emilio. Toen Art vroeg wie er bij de dapperen wilde, stak Emilio als 6e zijn hand op, net na Loes. Maar als Art aan hem vraagt of hij mee wil, zegt hij "nee, zeker niet, haha".
Gaat dat over de auto-opdracht? Dat was op zich wel erg raar hoor, dat die ene rode auto ineens weg reed...
Wat ik wel een grappig moment vond met Emilio. Toen Art vroeg wie er bij de dapperen wilde, stak Emilio als 6e zijn hand op, net na Loes. Maar als Art aan hem vraagt of hij mee wil, zegt hij "nee, zeker niet, haha".
Ja he, betrapt! Je ziet hem gewoon tellen. Extra Molpunten voor Emilio.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
424 gasten en 4 vaste bezoekers