Inderdaad, viel me ook op. Vond het zelfs een tikkeltje sneu voor Jean-Marc, die het toch al zo zwaar had. Hier nog aan toe gevoegd: Jan zegt zonder blikken of blozen aan de ontbijttafel dat ze twee keer betaald of voor 1.500 euro hebben verbeld, terwijl voor zover wij weten dat maar 1.000 euro was. Kijkt Jean-Marc niet eens even aan. Terwijl Emilio en Stine juist de bal naar elkaar proberen toe te spelen, als de vraag gesteld wordt. Jan wilde ook volgens een biecht informatie in aflevering 1 niet doorgeven aan anderen. Hij komt over als een fanatieke kandidaat die ondanks zijn joviale uitstraling het spel hard kan spelen, en daar op dit moment helemaal geen bondje voor nodig heeft. Het zou me niet verbazen als hij na Jean-Marc en Emilio volgende keer weer bij iemand anders gaat kijken wat voor vlees hij in de kuip heeft. Overigens zou ik als mol denk ik het liefst bij een persoon blijven hangen. Dan loop je toch minder risico dan wanneer je weer door iemand anders met frisse argwaan bekeken wordt.