Zelf heb ik Jan nog nooit weggestreept en heb hem goed in de gaten gehouden vanaf aflevering 1 tot en met nu. En daar blijf ik zeker mee doorgaan.
Waarom Jan de Mol kan zijn:
- wil Je Nu Al weten wie de mol is? -WIDM = JNA = JAN
- Wil je nu al weten wie de Mol is? JA of Nee -> JANee -> EE uit aflevering 1 die dicht op elkaar stonden.
- Achter Loes lijkt een man met stekelig bruin haar te zitten. En ik ben er van overtuigt dat dit de Mol is. Ik zou zelf geen reden bedenken waarom iemand achter haar zit en daarna ineens weer verdwijnt.. Check hem hier:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=62385.msg2092092#msg2092092- Jan die €1000 verspilt met het bellen naar Art. Hij kreeg gewoon te horen van een ander duo (ik dacht Loes en Ron) dat M18 de coördinaat was van de kluis, maar toch belt hij naar Art.
- In aflevering 6 bij de verhuisopdracht lijkt hij super fanatiek en het was echt knap hoe hij alle spullen in de auto kreeg. Maar toen zei Art dat de opdracht nu pas moest beginnen... Als Mol is het natuurlijk slim om veel in de auto te gooien, want die tellen toch niet mee, pas nadat Art vertelde dat de opdracht nu pas werkelijk begon gaat het geld opleveren. Per meubel €50 en als je de persoon nog in de auto krijgt €250
Formule: 1 persoon = 5 meubels
€250 = 5x€50= €250
Je kon veel beter de persoon in de auto meenemen, want die plek voor de persoon is minder groot dan voor 5 meubels. En dan konden er misschien nog wel 2 meubels bij nadat de persoon ook in de auto zat..
- Jan die iedereen bang lijkt te maken bij "De Rode Draad".. Hij probeert de anderen niet bang te maken, maar uiteindelijk zegt hij: "Oh, het is eigenlijk echt wel hoog. Je moet niet naar beneden kijken." Hiermee maak je mensen met hoogtevrees natuurlijk bang..
- Bekijk onder het kopje "Overzichten" en dan "Wie verdenkt wie?" daar kun je zien dat er nog niemand het spel heeft moeten verlaten die Jan min of meer verdenken. Voor de andere 4 is dat wel het geval.
Ik zit niet in de Jan-tunnel maar hij blijft echt verdacht!