Terwijl hij en Simone kijken naar wat er evt zou kunnen staan, zegt hij Simone is de mol..,? Toch wel duidelijk dat het 500 had moeten zijn. Ik keek nog even naar afl.1 en vond hem daar toch wel verdacht. Hij komt het eerste met kiev..dat volgens mij wel crucial is. MJ lost vrij simpel de stangetjes op. Gaat wel erg snel zegt Jan. Jan zegt dan hebben we alles opgelost. (Behave locatie kluis) De code alleen letter gaf aan waar art was. Zegt MJ...hmm nee toch je weet de code toch niet . Jan kijk hem net zoaan zoals hij naar Ruben keek toen hij zei wat raar 7 pakketjes. Nee je hebt gelijk we weten de code helemaal Niet (tuurlijk MJ als jij dat niet begrijpt) Jan gaat dan nog eens bellen voor 1000E om hopelijk de zg code te krijgen (die iedereen al uitgevogeld had) ze krijgen de coordinaten die ze al hadden gekregen van loes en Ron. Oh, dat wisten we al. Kan me ook niet voorstellen met zijn Ik wil winnen mentaliteit, hij gewoon een half uur in een taxi zou blijven zitten en random Er weer uit gaan, om een andere te Zoeken. Men zegt wel het zou niet eerlijk zijn als de mol zo een kandidaat benadeelt, maar omgekeerd zou de mol dan toch een kandidaat juist “Helpen. Overigens denk Ik niet dat de mol veel wist, heel misschien een aanwijzing van welke plek,ze zitten maar niet waar de jokers evt kluis zijn.
Overigens Jan zegt de volgende dag dat ze 2x gebeld hadden, vandaar de 500E verschil. Simone zie je weglopen met de telefoon, om even rond te kijken, maar dat is nog voor ze met de voicemail gebeld hadden, die toen nog gratis was. Wellicht om Simone verdacht te maken van missing 500E.