Ja, dat is waar.
tip: Tunneltelevisie, Marisa en ikzelf.
En dan was ik ook nog bang dat je alsnog de Simone-tunnel in zou duiken...
Het is wel een tijdje heel leeg geweest hier hoor. De Jan-verdenkers waren op één hand te tellen volgens mij: met Coolcat_86 en M0lmuis erbij, haha
Ik zat net in mijn berichten te graven: ik heb een keertje dit topic omhoog gehaald, omdat-ie naar de 2e bladzijde was gezakt. En ik dacht echt: hoe zo? Jan is toch de mol? Ben ik dan toch de eigenwijzerd die stug blijft zitten in een ongeloofwaardige tunnel?
En ik herinner mij ook dat we een keer een compliment kregen, omdat we deze tunnel nog levend wisten te houden.
Tof om te zien dat deze tunnel nu echt een stevige tunnel wordt.
Mocht Olcay toch de mol blijken: chapeau! Dan verdienen haar verdenkers alle credits.
En datzelfde geldt uiteraard ook voor de Ruben-verdenkers als Ruben het blijkt te zijn.
Maar het is Jan. Echt waar.Geld verdienen is in 99% van de gevallen kandidaats uiteraard, maar het is niet vreemd dat Jan naar dit spel gaat. Ik weet ook niet hoe je subtiel 'verkeerde' moves doet, want je medespeler voelt het wel wanneer je weerstand biedt.
Hij had trouwens ook bijna zijn kaartenhuis 'af' volgens mij, dat zou ook 250 euro opleveren. Stortte op het laatste moment in. Tuurlijk.