Ik ben eigenlijk ook niet zo'n tunnelaar hoor @Coolcat_86. :-) Maar goed dat hij bij jou ook in het vizier is gebleven.
Bij Thomas was het inderdaad al veel eerder duidelijk (dat kwam ook door de montage). Het wordt zaterdag toch wel spannend, denk ik.
Uiteindelijk hebben we het toch met een klein groepje het maar mooi volgehouden in deze tunnel. Ik vind het superleuk dat er inmiddels veel meer mensen in deze tunnel zitten en ook nog extra aanwijzingen hebben richting Jan als mol. Met ons allen moeten we nu wel goed zitten toch?
Hij had de M18 al en de kluis nog niet gevonden. Het verhaal: "Ik vraag vast een wachtwoord want dat staat misschien wel op de voicemail" houdt geen stand. Zolang hij niet bij de kluis is, heeft hij niets aan een wachtwoord. Het enige wat hij hier doet, is geld uit de pot trekken zonder te weten of er überhaupt een kans is om het te benutten.
En toch heb ik geen enkele poll of pool op hem ingevuld
Zijn biecht na dat telefoontje vond ik ook nogal vreemd. "M18. Thanks Art, dat wist ik al."
Ik zie daar toch een hint in.
Misschien toch even de poll/pool aanpassen, haha. Ik heb zelf juist een beetje spijt dat ik nergens aan meedoe.
(maar ja, natuurlijk kan Olcay of Ruben ook nog de mol zijn)