Die opdracht zou ik dan eigenlijk terug moeten zien Lama1997 voor de details. :-) Maar mijn eerste ingeving: door niks te zeggen maak je mede-kandidaten misschien wel extra nieuwsgierig. Want die gaan zich wellicht afvragen: "O, hij wil niks zeggen.. Dan heeft hij vast iets bijzonders..." En rennen ze misschien blind op het min-geld af.
En/of is het is een (indirecte) hint van de mol. De opdracht heet 'Kwestie van vertrouwen'. De mol (tenminste, dat denk ik
) zegt: "Ik breng geen advies uit.", oftewel: "Aan mijn advies heb je niks, je kunt mij niet vertrouwen."
Misschien komt dit moment morgen terug in de uitzending...
Echt hulde en een Oscar (pac?) voor MolJan als je dat kunt en dan vind ik het absoluut niet erg dat ik het niet heb gezien dit seizoen maar voor nu reken ik er nog volledig op dat TeamJan weer kan komen opdraven volgende week!
Hahaha, TeamJan: we doen ons best.
Je kunt nu nog wisselen van mol he.
Maar ook heel erg begrijpelijk dat je het niet doet. Tot nu toe weet de montage alle overgebleven finalisten heerlijk verdacht te houden en dat houdt het ook leuk.
Goed punt, mee eens. Maar het werpt wel een ander interessant punt op: dit zou dus inhouden dat het duo met de mol erin de kluis altijd zou moeten vinden. En dat zou dan weer inhouden dat de kandidaat van dat duo dus een (oneerlijk?) voordeel heeft (hij/zij hoeft dan geen test te maken) t.o.v. van de duo's in andere steden. Hmmm... . Beetje off-topic dit, is er een topic waar dit al besproken is?
In eerste instantie had ik Jan hierdoor weggestreept als mol. Maar... Ik denk toch dat het zijn bedoeling was om op tijd bij de kluis te komen (zonder geld natuurlijk en door met Art te bellen). Uiteindelijk denk ik toch dat de taxi-chauffeur onbedoeld heeft 'meegemold'; die heeft uiteindelijk een behoorlijke omweg genomen. Er staat wel ergens op de beginpagina's van dit topic een discussie hierover, geloof ik. Misschien is Jan zich wel rot geschrokken toen bleek dat ze toch te laat waren...