Ik zit nu sinds het vertrek van Simone in de Jan-tunnel. Begin de afgelopen dagen een beetje richting Olcay te neigen. Ik heb voor het eerst in alle seizoenen toch al op 2 foute mollen gezeten(Stine en Simone), volgens mij is mijn intuïtie kapot, dan kan die derde er ook wel bij. Mij krijg je niet meer uit de tunnel.
Voor iedereen valt iets te zeggen op dit moment, en dat maakt het eindelijk weer eens een spannend seizoen, waardoor ik me weer eens oprecht verheug op de finale.
De belangrijkste redenen dat ik Jan verdenk zijn:
- "Waar in Kiev zijn jullie?"
- Zijn reactie na de Niets is wat het lijkt opdracht. Iedereen is of stil in zichzelf in shock, of begint te lachen. Jan kijkt vooral zenuwachtig om zich heen naar de rest.
- In diezelfde opdracht denk ik nog steeds dat Jan die soort van travestiet is in het wit gekleed, niet die met die pet en die pruik, maar die andere die ook best op Jan lijkt die je ook van voren ziet. En vooral omdat ik vermoed dat Georgië een nogal conseevatief land is waar dit soort extravagante types niet snel over straat zullen lopen. Dus denk ik dat dit een verklede mol is. Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd en is men daar toleranter dan ik dacht.