Haha. Ja. Toch leuk, hè.
En wat heeft Jan het goed gedaan. Ik houd ook erg van dit 'type' brutale Mol.
Zo'n Rotterdams straatschoffie leek hij telkens als hij, inderdaad in het bijzijn van kandidaten, naar de camera liep te grijnzen .
En meer dan dat.
Ja, tof! En toch goede acties, voor het oog van de mede-kandidaten. En tot grote schrik van Art die soms met samengeknepen billen zat. Ik houd daar van.
En ik was blij dat ik ook goed zat, want ik zat het best wel hard te roepen hier.
Als Jan het toch niet was geweest, dan was een nederig excuus aan de juiste tunnel echt wel op zijn plaats geweest.
En ik moest ook wel (om mezelf) lachen toen het einde van de woordzoeker werd getoond. Met de reactie van Jan waar CoolCat_86 over twijfelde (en terecht natuurlijk
).
Daar heb ik toen een still van gemaakt en dat hier een paar keer gedeeld. Een grijns van oor tot oor dat juist dat moment terugkwam: hoera, ons screenshot!
Whiskers, fijn dat het toch een geslaagde ontknoping was. Olcay had inderdaad een goede brutale mol kunnen zijn.
Ik ben het er ook mee eens dat er wat losse eindjes zijn. Natuurlijk heb ik daar ideeën over, maar het is jammer dat het niet aan de orde is gekomen.