Ik heb om te beginnen respect voor elke kandidaat/mol die ervoor kiest mee te doen aan widm, ook als je wordt gevraagd voor het spel; je moet er maar aanstaan...
Ik vind het niet zo kies om een negatieve mening te geven over afvallers die het spel verlaten, en zeker niet als dat vanwege prive-redenen is; dat is een zware beslissing.
Ik denk dat Jean-Marc heel graag heel ver was gekomen in het spel, hij had er echt erg veel zin in, mijns inziens totaal geen houding van "ach ik ken het spel niet, ik weet niet wat ik ga tegenkomen, ik zie wel en als ik weinig kan slapen vertrek ik toch weer naar huis.." Welke kandidaat zou er eigenlijk wel zo instaan, als je er even over nadenkt....
Een persoonlijk drama voor JM, heel spijtig. Je kon echt wel goed merken dat -ie t spoor bijster was bij de steengroeve; door oververmoeidheid blijkt.
Ik denk dat dit vertrek ook wel de heftigheid van dit seizoen tekent; in ieder geval van de start, met de tweetallen in verschillende landen, en misschien dat de productie daar dus wel een risico heeft genomen. Ik mag dat rauwe wel. Het spel wordt beduidend harder gespeeld.( Ik weet nog dat we ons bij M17 'ergerden' aan "het zijn wel veel mooie dronebeelden van de natuur van Oregon maar waar is het spel!?" -Het accent is dit seizoen duidelijk weer verschoven). En daar komen dit soort heftige dingen bij...