Dat Loes wordt meegesleurd is niet vast te stellen.
Het is inderdaad niet impliciet vast te stellen, maar Jan is wel de eerste die het oppert. Simone en Loes zijn de 2e en 3e die dan mee gaan in dat idee. Al kan je inderdaad niet vaststellen dat ze onafhankelijk ook niet met het idee kwamen.
Olcay met die 500 euro leek me een gewone vergissing van Olcay. Loes als mol zou je verwachten dat ze voor tijdwinst zou gaan. Foutje?
Mwaaa, dat lachje van Olcay.
Dat was een nepmolactietje van haar denk ik hoor. Als Mol moet je daarop inhaken en pas bij het volgende kraam ontdekken dat je terug naar het vorige kraam moet. Dat is inderdaad tijdrekken. Nu is ze meteen diegene die een fout opmerkt en ze wil rechtzetten. Extreem onmols.
Met autootje binnenkomen is precies wat de mol mol zou doen. Een klein bedrag binnenbrengen. Goed voor het groepsproces. Een mol wil midden in de groep staan.
Juist. Als we op dat moment dus al een Mol hebben gehad die geld uit de pot gespeeld heeft. Ik mag er niet aan denken dat de Mol na 2 afleveringen en 4 opdrachten nog maar zo weinig pogingen heeft ondernomen om geld uit de pot te spelen en dan denkt aan 'goodwill kweken bij de kandidaten'.
Emilio met de timer. Ook als mol wil je niet eindeloos rondrijden. Weer een gewone vergissing. Maar Loes heeft het allemaal onder controle.
Ze had daar toch ook gewoon kunnen zwijgen en er zo gezegd "van uit kunnen gaan dat Emilio de timer had aangezet" en zelf na zo'n kwartier pas opmerken dat het nu toch wel lang duurt. Nu heeft ze een mogelijke molactie al na een minuutje (hoogstens 2) de grond ingeboord.
Bij de bakjes had ze gelogen. Dat zou een mol wel doen. Per saldo nul.
Ze loog over een groene vrijstelling, wat zeer kandidaats is. Wat wel klopt (en een mols puntje is) is dat ze 2 x -250 heeft aanzien voor een plusbedrag. Anderzijds deed Olcay dat ook en hadden ze beiden een zelfde rijtje. Ik ben er nog niet uit hoe dat kan gebeuren, maar het maakt voor mij waarschijnlijker dat het een oprechte vergissing is en dat de 2 briefjes er gewoon echt als plusbedragen uitzagen.
Als ik mol was zou ik ook willen paragliden.
Voor de kick neem ik dan aan? Want uiteraard zijn er nog 3 kandidaten die exact dezelfde molcast horen en dus alle 3 kunnen corrigeren wat je fout zei. Dit terwijl er op de grond maar 1 iemand was voor iedere categorie.
Wat de beste positie is? Loes geeft als enige verkeerde antwoorden. Zo kan je ook prima mollen.
Die verkeerde antwoorden ben ik niet tegengekomen. Welke waren dat?