Ik zag je overzicht met alle vragen en antwoorden maar er is geen vraag over witte wijn terwijl Loes dat wel roept. Zou kunnen dat er zomaar wat geroepen werd, Bella las ook voor. Aan de andere kant hoor ik Loes niet goersjani roepen maar orjani. Dit blijft knagen. En simone ook orjami en zeker geen borjomi.
Ik denk inderdaad dat er na een tijd zo maar informatie geroepen werd. Simone begint ook plots bij geschiedenis een hele resem aan tekst op te zeggen. Dus ik denk dat dit na een tijd ook gewoon zo werd afgesproken om te doen.
Als je iets anders hoort dan zit onze discussie daar helaas vast.
De ondertitels van NPO zeggen inderdaad dat beiden het over 'Orjani' hebben, maar dat komt omdat die medewerkers die de ondertitels verzorgen het ook maar moeten doen met de beelden die ze krijgen (geen Molcast dus), ze die ondertitels op een korte tijdspanne moeten af hebben en ze mogelijk ook minder bedreven zijn dan de gemiddelde forumbezoeker hier om het correct te hebben. Ik kan alleen maar zeggen: Luister nog eens naar dat stukje over die 2 witte wijnen in de Molcast. De tweede wijn die Art noemt is "Gurdschani". Luister meteen daarna naar de naam die Loes roept. Het is dan pas dat ik ook hoorde dat ze dezelfde naam uitsprak.
Als je dan nog meent te horen dat Loes het over Borjomi heeft, dan staan we beiden echt schaakmat (om in het thema van dit forum te blijven).
Om onze kaping van dit topic te concluderen: Naar mijn mening heeft Loes niets fout gezegd in het beeldmateriaal dat we van haar krijgen en dat draagt mede bij tot het feit dat ik haar schrap als mogelijke Mol na 3 afleveringen met betrekkelijk weinig foute acties.