Nouja, ik denk dus dat er wel geld MOEST komen, omdat er met de volgende aflevering in het "Vooruitzicht" geen baat is bij een 'veilig-scenario' met maar 810 euro. Alles pleit voor Loes als mol.
Het fijne van dit spel Wie is de mol is dat het antwoord op de grote vraag uiteindelijk altijd uitkomt. Als aflevering 10 klaar is, weten we precies hoe het zit en kunnen we alles dat we op het forum schreven, haarfijn teruglezen.
Dus... als je serieus Loes verdenkt vanwege iets in een aflevering die nog moet komen, dan raad ik je aan om je alvast voor te bereiden op een mogelijke teleurstelling ergens op een zaterdag tussen nu en het einde van aflevering 10.
Kijk, als
in aflevering 5 blijkt dat er geld nodig was, dan kun je
na aflevering 5 de informatie uit aflevering 4 nog eens kritisch heroverwegen. Prima. (Maar dan wel graag Emilio terug.*) Maar zoals het er nu naar uitziet, doet Loes gewoon goed werk in de tunnels, maakt ze tegenover Art de meest onmolse keuze, en probeert ze bij de rode draad zoveel mogelijk mensen aan te moedigen om de oversteek gewoon te maken.
Alles
in aflevering 4 pleit wat mij betreft voor Loes als kandidaat.
*
Nouja, eigenlijk sowieso graag Emilio terug, maar dat heeft niks met het spel te maken