Ik heb Loes nooit overwogen als molverdachte, wel als leuke kandidate. Spijtig dat de een na de andere leukerd eruit gaat. Na Bella, Emilio nu Loes. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Enfin Loes deed mee met het spel zoals het een goede kandidaat betreft: fanatiek, maar ook goed in de weer met bondjes en antibondjes
Ze hield Emilio scherp in de gaten in de tunnel vorige aflevering, bij de chaos opdracht was ze erop gebrand om als eerste te finishen en dat lukte dan ook.
Voor deze serie kende ik haar totaal niet, inmiddels wel dankzij wie is de mol. Loes is een enthousiaste spring in het veld en ik ben blij dat ik haar dankzij WIDM heb leren kennen als leuke kandidate
Ik ben de komende week offline want ik schaam me dood. Heb ik even in bijna alle topics lopen verkondigen dat Loes de mol wel moest zijn
Ach wat is WIDM en dit forum zonder enthousiaste mensen die het Loes-evangelie komen brengen
Bedoel het forum stevent af op Simone vs Stine, maar dan blijf ik het juist mooi vinden hoe mensen zoals jij zich daar niks van aan trekken en blijven geloven in hun mol