Ja het was zeker verdeeld hier. Maar ik geloofde ook niet in haar omdat ik haar zelden iets verdachts zag doen. Jan daarentegen wel. De dure telefoontjes voor niks, niets doen bij het verven van de brug. Ze de verkeerde kant op sturen bij de opdracht waar Stine onder de grond zat met Emilio en Loes. Er waren best wel veel gekke dingen. Bij Olcay zag ik die helemaal niet. Zag dat ze gewoon super hard haar best deed om zoveel mogelijk geld te pakken. Dat zou een mol toch nooit doen? Ik heb dit topic dan ook helemaal niet gelezen omdat ik er gewoon nooit aan getwijfeld had dat zij het uberhaubt kon zijn. Het was niet logisch voor mij.
Ik ben nog nieuw in dit programma en probeer het altijd zo rationeel mogelijk te bekijken. Streep de mensen weg van wie je zeker bent en richt je op de rest. Zo had ik vorig jaar ook een paar mensen van wie ik zeker was: Immanuelle, Diederik en Sanne. Dus die haalde ik dan door op mijn lijstje.
Maar ja Jan stond dit jaar ook nooit op de lijst, niet tot Stine vertrok. Dus op zich zegt dat ook niks.
Ja ik weet niet, maar Olcay voelde niet aan als de mol voor mij. Ik zag het gewoon echt niet.
Maar vond haar echt helemaal top als kandidaat. Zelden zo gelachen om iemand.