Heb het idee even een positief geluid te moeten geven (wat jammer is) maar doe het toch maar even;
Soms hoor ik Olcay in het "echte leven" (dus buiten WIDM) spreken en als er iemand is die dan zich uitspreekt over hoe goed het is dat mensen opkomen voor zichzelf, over respect hebben voor de ander en sociale kwesties dan is zij het wel. Denk b.v. ook aan ambassadeursschap van Challenge day.
Olcay is tuurlijk deels zichzelf, en speelt deels of kandidaat of Mol, zal zaken aandikken of juist niet.
Het is weer eens wat anders en ik moest erg om haar lachen vandaag, zo schattig hoe Stine zich laat kappen en hoe tevree Olcay met het resultaat is.
Let eens op als iedereen in gesprek is met elkaar hoe Olcay iedereen observeert. Er ontgaat haar weinig zo lijkt het. Ook aflevering 1.
Ze zegt geen Molboekje te hebben , maar niets is wat het lijkt toch? Men zegt wel meer in deze reeks. Trust nobody. Misschien heeft ze wel een Molschrijfblok. Of een uitgeprint molscript van de redactie... Soi.
'k Denk dat zij verder komt dan menigeen denkt.
Slimme meid met slappe blaas. Haha, heerlijk dat dat gewoon kan. Jeetje, mensen moeten ook op tv gewoon plassen, haha, goed zo! Lekker normaal dus. Te geestig! Haha.
Niet alle 10 de mensen zullen een ieder aanspreken, 1 van deze 10 zit ook zeer in mijn allergie, maar schenk er dan maar wat minder aandacht aan... je kent ze niet, aannames en oordelen zijn niet zo op hun plaats. Het is maar een spelletje kun je dan bedenken.
Hoop dat ze nog een eind meetrekt!
*niet mijn Mol, dat niet*