Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Als ze wel de Mol blijkt te zijn en haar Molacties bestaan uit 'toiletteren tijdens opdrachten' zou ik erg teleurgesteld zijn.
Als Olcay de mol is, eet ik mijn, tja, wat dan ook, op Het ligt er m.i. tè dik bovenop. Ze haalt mollenstreken uit, absoluut! Maar too obvious. Ze lacht erbij (markt).Daar trappen wij toch niet meer in?Vind haar wel grappig, juist om die reden.
Haar passieve gedrag in aflevering 1 strookt wat mij betreft niet met haar gedrag in aflevering 2. Wat dat zegt? Kweenie.
Olcay zei in een interview (of bij Boulevard) dat ze zich vooraf had voorgenomen om niet te veel op de voorgrond te treden, maar dat ze dat niet heel lang had volgehouden.
Olcay heeft via Instagram aangekondigd dat ze live vragen zal beantwoorden morgen na de uitzending. Ze belooft openhartig te zijn. Totaal willekeurig moment. Ik denk dat ze eruit vliegt. Waarom zou je anders live gaan?
Als ze er uit ligt, is het ook behoorlijk vreemd dat de productie deze aankondiging toestaat. Morgen mogelijk een kleine rechtzetting?
Inderdaad. Olcay, voortaan graag een spoilertag gebruiken in je Instagram-berichten.
En dat Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Jan+Olcay moet ook weer binnen het Spoilertopic, Whiskers
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
562 gasten en 3 vaste bezoekers