Nee, maar ze wilde ook met de handrem op gaan kijken naar het aantal toeren.
En ze nam het juiste stukje, maar zelfs als ze het andere stukje had genomen, had dat geen probleem geweest voor het vinden van het geld.
Dat Jan het verkeerde stukje meenam ook niet
Sterker: de oplossing (of iig genoeg om de envelop te vinden) is gewoon gevonden zonder de stukken van Jan, alleen met de stukken van Olcay en Ruben. Jan was dus uberhaupt niet nodig voor het slagen vd opdracht. Toch best raar als hij de mol is
Uiteindelijk was het tijdgebrek dat de opdracht deed falen (of daar lijkt het iig heel sterk op). Overigens hebben Olcay en Ruben ook niet lang op Jan hoeven wachten na het vinden vd oplossing, getuige Rubens "Owh ik zie je al aan komen rijden" toen hij hem belde nadat Olcay tot de conclusie kwam dat haar batterij leeg was (erg raar overigens).
Waarschijnlijk was de opdracht ook niet geslaagd als Jan er wel bij was geweest toen de aanwijzingen vertaald werden. Het was nog 4 km rijden op wrsch ook onverharde bultwegen en dan nog zoeken naar de envelop. En Olcay en Ruben waren dus zelf ook al ad late kant toen ze de bewoners om hulp vroeger (ook niet zo raar ivm een onnodige zeer sevure langzame paaltjesslalom, paaltje omrijden, uitvinden hoe je de kofferbak open maakt terwijl je hem net daarvoor al open hebt gemaakt, uitvinden hoe de motorkap open moet & daar nog even over bellen en puzzelstukjes verliezen en weer moeten ophalen etc
)
En bordje A en B zijn in verschillende shots ook gewisseld van hand.
Deze scene is dus zeker meerdere keren gedaan. Ik vraag me af hoe dat dan gaat: "Hey Olcay, we hebben dat moment niet dat je op je knieën moet zoeken welk puzzelstukje het juiste is omdat je dat paaltje omgeflikkerd hebt."
Een vd stukjes zat nog ad paal. Juist raar dat ze er ineens los mee in haar handen zit, en ernaar kijkt of ze kan lezen wat er op staat...
Ze moet juist op de paal kijken voor de keuzemogelijkheden
En dat elke scene ineens drie keer opgenomen zou zijn begint ook een beetje op mijn lachspieren te werken (dat is voor heel veel users hier ineens de oplossing als er iets gebeurt is dat (nog) niet te verklaren valt)