Waarom is hij zo slecht dan? Juist leuk toch, weer eens een over-the-top-mol?
Zoals hij alles verknalde met Loes was erg gewaagd maar kwam wel met natuurlijke bravoure over. Alsof hij een kandidaat is die zichzelf expres verdacht gedraagt, maar stiekem toch de mol is, dus een dubbelspion.... super
absoluut, als het op grapjes en op zijn onhandigheid aankomt wel. Daarom vond ik Miloushka destijds ook zo'n leuke mol. Die was zo over de top onhandig haha.
Alleen als ik kijk naar hoe hij zijn ogen beweegt tijdens de biecht, de timing daarvan, daar zit iets heel onauthentieks in, net als destijds bij Esmee van Kampen in de Kroongetuige. Toen wist je al na 10 minuten in aflevering 1 dat zij de kroongetuige was, puur en alleen door haar aparte timing van haar ogen. Ik zie nu dus precies hetzelfde bij Ron. Ik hoop dat ik het dit keer fout zie, dat Ron dus niet terugkomt en daarom niet de mol kán zijn. Als hij wel terug zou komen en hij de mol blijkt te zijn dan zou ik hem de slechtste mol ooit vinden, puur en alleen omdat hij dus zo onnatuurlijk timed en beweegt met zijn ogen (zoals dus ook destijds met Esmee in de Kroongetuige). Ik zou het jammer vinden als een mol zich op die manier dan al verraad. Voor de duidelijkheid: ik bedoel dus NIET zijn over de top onhandigheid en grappigheid.
Ik ben benieuwd of er ook anderen zijn die dit gezien hebben en begrijpen wat ik bedoel.