Even speculeren: ze moeten in het theater iets/iemand zoeken.
Stel nu dat 1 van de mensen die ze moeten zoeken Ron is, die iets moet doen om terug te komen voordat hij gepakt wordt door de anderen.
Ik heb speciaal teruggekeken naar andere kandidaten die dit voorhadden en zowel bij Richard als Gijs was er ook geen aanwijzing tot terugkeer
Nee uiteraard niet zeg.. dat wordt natuurlijk 100% verborgen gehouden voor het 2e OOOOOHHHHH moment van deze seriereeks.
Het derde OOOHHH zal zijn dat ze de mol mogen weten, tegen vast hoge kosten (veel fouten op de test ofzo)... we weten dit al maar het blijft een stunt dus de details zijn al smeuiig genoeg.
Maar wat betreft Ron heb je denk ik gelijk, het zal vast zo zijn dat hij zich terug moet knokken. En dat het gewoon niet lukt. Dat hij daarom exit is, en niet vanwege een tweede rode scherm.
Richard zat in die kooi, nou, dat had ook net zo goed verkeerd kunnen aflopen. Maar hij zag de andere kandi's wel een voor een oog in oog. Dus die konden het moeilijk verkroppen, en er was sowieso maar 1 nodig die JA zei geloof ik.
Met Ron zal het een enorme afstand zijn en moet hij maar hopen op de mercy van de rest... hij zal te weinig invloed hebben wellicht om het te doen slagen. Dus dan gaat hij alsnog. Zeker als de rest hoort dat zij dan bijv. een vrijstelling hebben. Dus andersom van Paul: Ron IN dan geld in de pot maar wel de test maken en Ron een vrijstelling geven, of andersom, geen geld in de pot maar Ron is exit, zo'n soort keuze.