Ik zou het geniaal vinden als Ron de mol blijkt te zijn. Dan is dit rode scherm een ideale dekmantel - als hij in aflevering 2 weer terugkomt heeft hij de rest van het seizoen vrij baan om te mollen omdat veel mensen hem dan al hebben afgestreept. ....... Overigens, in mijn optiek zou er een regel moeten komen dat iedereen in de eerste aflevering automatisch doorgaat. Dus dat de eerste test en executie pas aan het einde van aflevering twee is. Maar goed, dat doet dan wel weer wat af aan de spanning.
Ik pleit er juist voor dat er in aflevering 1 altijd gewoon iemand weg moet. Hou niet van dat softe gedoe dat iedereen allemaal maar doorgaat, dat moet je verdiend hebben vind ik
Dat gezegd, vind ik de manier waarop Ron verdwenen is totaal niet fair. Maarja, widm is niet altijd fair.
Ik hoop stiekem ook dat hij dus alsnog de mol blijkt te zijn, en nu alles aan elkaar blijkt te liegen / verzwijgen in de media.
Ik ga er ook niet van uit hoor, maar als hij het is,... is hij oprecht de meesterlijkste mol tot nu toe, als je 't mij vraagt, nu al.
En ja, dat is dan niet helemaal aan hemzelf te danken, maar ook aan de makers die deze zet bedacht hebben.
Laat zaterdag maar zsm komen