Discussie is al gevoerd, het gaat er om wanneer je de punten teruggeeft. Want die punten kunnen nu niet ingezet worden. Mensen die alles kwijt zijn kunnen dus niet meedoen in de app terwijl ze wel punten zouden moeten hebben?? Het is logistiek heel onwaarschijnlijk dat Ron nog terugkomt.
Hoe ik het voor mij zie (mocht Ron terugkeren), dan krijg je gewoon het aantal ingezette punten x4 terug en dan is er niets aan de hand. Stel je hebt al je punten ingezet (100) dan krijg je 400 punten en sta je gelijk met de andere met een 100 procent score.
Maar goed dit is maar een speculatie van mij natuurlijk, we kunnen blijven speculeren tot we een ons wegen, maar dat heeft tot nu toe alleen maar tot 3 verschillende kampen geleid.
1) kamp Ron terug
2) kamp Ron exit
3) kamp boeit mij het of hij wel of niet terugkomt.
(oja en kamp 4: Wat is WIDM? kan iemand mij dat nou eens uitleggen hoe dat gaat want ik snap er niets van, maar wil het wel snappen, dus dan ga ik het kijken, maar dan nog snap ik niet waar het over gaat, maar ik wil het zo graag kunnen volgen. en wanneer is nou eigenlijk die eilandraad?)
Ben blij dat we morgen eindelijk het langverwachte antwoord krijgen (nee, niet wie de mol is). Grappig dat de vele mensen (waaronder ik) zich deze week meer bezig hebben gehouden met of Ron terugkomt ja of nee, dan wie de mol is.