Hoewel hij een actieve kandidaat lijkt tijdens het kijken van de aflevering voor de eerste keer, vind ik het na de derde keer toch extreem meevallen. Wat ik heel erg merkte, is dat hij behoorlijk tijd aan het rekken was en verwarring aan het zaaien was met die metalen dingetjes wat nergens naartoe leed, want later moest Jean-Marc uitleggen wat daarmee gedaan moest worden.
Olcay onderbrak/sprong er telkens in om over de aanwijzingen op de achterkant te beginnen.
Ik heb het ook het idee dat Olcay constant de telefoon van Ruben afpakte omdat je eerst Ruben met de telefoon zag en daarna Olcay, maar dit is zeer subjectief!!!
Tijdens het gesprek met Ron en Loes werden Olcay en Ruben door een ander groepje gebeld. Uiteraard waren Loes & Ron het niet, maar Emilio en Stine ook niet, want die hadden hun plek nog niet gevonden. Dan blijven er 2 groepjes over; Jan & Jean-Marc en Simone & Bella (waarvan zij de aanwijzingen hadden). Olcay wilde opnemen, maar Ruben niet en zei dat hij ze later ging terugbellen. Als dit Bella & Simone geweest zijn, wat best zou kunnen als je uit gaat van de reactie van Olcay, dan vind ik dit toch een redelijk goede poging tot tijdrekken van Ruben.
Of hij de Mol is, nog geen idee, maar ik ga hem zeker nog niet wegstrepen