In de pacman-opdracht heeft hij de minst molse positie: de auto die het minst oplevert. Daar ga je geen effect mee sorteren.
Daarnaast was hij in die opdracht veel rode auto's aan het bezighouden voor een verwaarloosbaar geldbedrag. Ook erg kandidaats.
Tijdens de pacman-opdracht heeft hij inderdaad een laag bedrag gepakt en in eerste instantie dacht ik precies wat jij dacht. Toen ben ik de aflevering nogmaals gaan kijken en voornamelijk zijn biecht vond ik opvallend. Ik interpreteerde het zo dat hij liever in een ander autootje gezeten had.
Daarnaast, zoals ik al eerder gezegd heb in dit topic, niks nuttigs gedaan. We zien hem stil staan bij schapen met één rood autootje daarna zien we hem afgaan op minuut 8. Betekent dat Loes, die volgens mij als laatste wegging, nog maar 2 minuten reed voordat Ruben af was. Hiermee zorgt hij ervoor dat het 3 vs 3 is in plaats van 4 vs 3.
We hebben nooit het tweede rode autootje gezien. We krijgen alleen maar het autootje te zien die ook achter hem stond bij de schapen. Dus dat Ruben veel auto's heeft afgeleid is alleen maar te achterhalen uit zijn biecht. Of jij moet iets anders gezien hebben.