Ik hoop wel dat zoiets ooit wel een keer gebeurt, maar ik vrees dit keer van niet. Daarvoor is de tijd te kort (half uur totaal) en veel te riskant. De volgende was al gestart toen Ruben werd gepact. Je zou er maar net langsrijden en zien dat Ruben overstapt in een rode wagen.
Maar nog lastiger lijkt me bij de finish. Het zal de andere afgevallen kandidaten heus wel opvallen dat Ruben er nog niet bij is, dat hij pas terugkomt nadat de laatste wagen weer terug is.
Dit doet me een beetje denken aan Kees Tol tijdens de Meet-The-Mole opdracht. Terwijl de hele groep al buiten bij elkaar stond te wachten kwam Kees er nog aangehobbeld, haar nog in de war van de vermomming. Volgens mij ging toen bij de meeste kandidaten wel een lichtje branden.
Nogmaals, ik hoop dat we ooit een keer zoiets zullen meemaken, maar bij deze opdracht was het gewoon te riskant.
===
Dat Ruben de goedkoopste wagen te pakken heeft, maakt hem in mijn ogen nog geen kandidaat. Als mol wil je misschien wel in de duurste wagen, maar als de rest van de groep dat ook wil... Misschien wordt Ruben in de groep wel te veel verdacht om in een dure wagen te zetten.
Ik heb Ruben min of meer afgeschreven als mol, maar hoop wel dat hij de finale haalt. Ik mag hem wel.