Ik ben zo bang dat Ruben als Mol tegen gaat vallen, terwijl dit juist zo’n fantastisch seizoen is..
Ik ben het hier helemaal mee eens. Maar de dingen vallen allemaal zo goed op hun plek nu. Dat is voor mij altijd zo'n 'kwartje valt'-moment. Vooral dat de kandidaten het allemaal al meteen wisten... zet altijd de toon.
Ruben kraakte in elk geval de kluis. Hij was daarna voor het terughalen van Ron als enige. En toen ging hij zo confronterend zitten doen met de graafopdracht. Echt bizar. Ik denk dat hij zich hier al totaal in de kijker speelde.
Dan zien we hem al gewantrouwd worden want hij krijgt de auto van 50 euro, en in Kwestie van vertrouwen doet zijn partner als enige van allemaal iets bizars: Emilio weigert hem iets toe te vertrouwen.
Dan gaat hij niet parachute springen want dat zou niet passen bij zijn latere (gespeelde ?!) hoogtevress op de lijn. Dit is nog wel zijn mooiste molactie dan... de overgebleven twijfelaars meer twijfel geven met zijn gehuil. Stine biecht: "Ik vond het wel heftig om te zien. En toen dacht ik no way José dat ik van de ene naar de andere kant ga." De envelop met geld is dan waarschijnlijk nog niet over, maar daarna gaan alsnog Loes en Simone.
Simone antwoordt in het park "nee" op "ben je bereid om Ruben weg te werken", volgens een biecht omdat hij haar Mol is, en Stine heeft daar ook al zoveel vertrouwen in haar mol dat ze hem niet eens meer hoeft te zien langslopen.
Dan komt het meest bizarre: hij pakt het penningmeesterschap. En daarna volgen precies allemaal opdrachten waarbij die het voor het zeggen heeft. Toonaangevend gaat hier zijn dat hij als enige als eerste rondloopt met de sleutels, dus hij gaat eerst allemaal geld doen verdwijnen zodat bijv. Stine in 4 achtereenvolgende kamers helemaal NIETS vindt.
En hij zet bij de jacht 1000 euro bij Olcay, nou die zou ik nou als laatste zetten bij het grootste geldbedrag ALS je voor het geld zou gaan.