In een interview herhaalt Simone haar verdenkingen weer, leuk voor de Ruben verdenkers. En mag dit wel?, is mijn vraag.
Wat passages:
En denk je niet dat dat je uiteindelijk de kop heeft gekost?Nee, ik denk dat we alle drie op dezelfde Mol zaten. En er moet er gewoon eentje uit. Dus ik denk dat ik of te langzaam ben geweest, of dat ik net een vraag meer fout had dan zij. Maar dat weet ik natuurlijk niet. Misschien is Jan wel de Mol. Maar ik denk niet dat het komt doordat ik geen bondje had. Anders was ik er wel eerder uitgegaan.
Je verdacht Ruben bij de test. Ben je daar nog steeds zo zeker van?Ja, daar ben ik nog steeds heel zeker van. Ik denk dat hij de Mol is.
Wat ging er door je heen toen je je rode scherm zag?Dat was wel heel heftig. Eerst kreeg Ruben een groen scherm. Maar hij is de Mol, dus vooruit.
Heb je nog een leuke anekdote van het spel die we niet op tv hebben gezien?Wat wel grappig was, was dat ik bij de allereerste opdracht, toen we nog in verschillende steden waren, opeens een lumineus idee had. Ik kan niet eens meer navertellen wat mijn theorie was, maar ik had een theorie waarbij de coördinaten op de voor- en achterkant van de kaart gecombineerd moesten worden en dat daar dan één coördinaat uit zou komen en dat we daar dan allemaal naar moesten kijken. Bij mij ging er opeens een licht aan. Dat moest het zijn! Dus ik gaf dat door aan de andere kandidaten en Ruben was de enige die daarop antwoordde. Bij mij begon toen dus al een zaadje te groeien. De Mol zou natuurlijk op elke domme opmerking reageren. Dat vond ik wel typisch.
Ik ben benieuwd wat de producenten hiervan zouden vinden, in het geval Ruben de mol is? Het valt me op dat ze dit jaar zo open zijn allemaal.
Voor het volledige interview:
https://detunnelvisie.wixsite.com/detunnelvisie/single-post/2018/03/03/INTERVIEW-Ik-dacht-echt-dat-ik-de-finale-zou-halen