Maar laten we wel wezen. Als Simone ook bij Ron goed had gestaan, én overal de kleren in de kleuren van de afvaller aan had gehad, dan konden we nu wel stoppen met kijken want dan wisten we het gewoon al. Dat is de reden dat ik nog wel bereid ben te geloven dat de titel "Wisseltruc", en het feit dat ze niet altijd de juiste kleur kleding aanhad, bewust zou zijn om wel de aandacht erop te vestigen maar het nog niet meteen bindend te maken.
Maar ik laat mijn definitieve oordeel over deze hint ook even afwachten tot volgende aflevering, al is Simone sowieso mijn mol, of het nou een hint is of niet.
Ik zou het wel een leuke troll van de produktie vinden als ze elke keer mininimaal twee groepsfoto's maken met verschillende opstellingen, waarvan een met de juiste. Zodra deze hint dan viral drijgt te gaan ... en juist als mensen massaal bestiging gaan zoeken ... gewoon ineens de verkeerde gebruiken. Weg hint.
Ik sluit het niet uit, want ze wisten dat dit ver voor de liveuitzending ontdekt zou kunnen worden.
We weten ook dat Rick het liefst ziet dat elke finalist evenveel wordt verdacht...
Fijn dat de tunnel verder gevuld is. Alleen is de noodzaak tot speuren een beetje weggevallen al
Ja, dus ik hoop dat ze het publiek zaterdag nog een strohalm geven en dat Simone dus *niet* voor de kijker helemaal links in de groespfoto staat.
Dan nog zit je natuurlijk met het feit dat Art Simone de 'lady in red' noemde, Simone's 'aanwijzingen in de omgeving' en allerlei andere hints van de produktie die duidelijk in haar richting wijzen. Maar laat a.j.b. *iets* van twijfel over. Dat maakt het juist leuk.