Simone is zeker iemand om in de gaten te houden....
Voor iemand die alleen het seizoen heeft gezien waaraan Rik heeft meegedaan pakt ze het goed aan.
Maar ze heeft enkele koffiemomentjes met Rik gehad en zich goed laten instrueren.
Daarnaast zegt ze:"En mocht de kans zich voordoen om hier en daar wat te mollen, of een valstrik te leggen voor de mol, dan zou ik die kans uiteraard grijpen.”
Rik heeft zich in aflevering 1 in al expres verdacht gemaakt. Het gedoe met de kabelaansluiting, dat gaf hij zelf toe later.
Simone begon al meteen bij het verlaten van het hotel door de verkeerde kant op te willen lopen maar werd gecorrigeerd door Bella. Verder lijkt het me logisch dat Rik haar verteld heeft dat het belangrijk is om de macht over de telefoon te hebben maar ook hierin hield Bella haar kort, bellen voor geld dat gaan we niet doen.
Ze waren wel bij de fontein waar de jokers lagen maar was dat dezelfde als de gekleurde fontein die Simone had gezien? De suggestie wordt gewekt maar het kan montage zijn, de kunst van het weglaten.
Simone is slim en zou zo maar de mol kunnen zijn of gewoon een erg goede kandidate...
Vooralsnog houd ik het op montage maar ik blijf wel op haar letten.